czwartek, 21 lipca 2011

Strach ma wielkie oczy . / + match

Jestem po rozmowie z Karen przez skype . Rozmawiałyśmy z godzinę :)
Miałyśmy rozmawiać w środę ale u mnie była straszna pogoda , była burza itd. Więc umówiłyśmy się na dziś na 15.
Rozmowa przebiegła dobrze.  Tak myślę .
Hostka jest samotną matką - tak jak pisałam w przed ostatnim poście. Ma trójkę dzieci , roczne bliźniaczki i 4 letnią córkę. Ja mam się opiekować tylko 4 letnią Cyrą . :) Od sierpnia mała będzie chodziła do przedszkola od 11 do 15 koło dokładnie dowiemy się w sierpniu. W czasie kiedy ona będzie w szkole ogólnie będę miała czas dla siebie , ale będę czasami musiała wykonać tzw. '' light work '' Później odbieram ją z szkoły i bawimy się itd. Kładę ją spać , Czytam bajkę i mam czas wolny dla siebie .  Weekendy wolne . Kieszonkowe wynosi 60 funtów , za kurs językowy jeśli pójdę będę musiała zapłacić sama . Za przylot też . NIestety nie odbierze mnie z lotniska ponieważ jako samotna matka wiadomo jeszcze z 2 niemowlaków to trudno.  Ale powiedziała mi że jeśli będę lądować na Heatrow to mam wsiąść w pociąg , dwie stacje i jestem już pod jej domem.  Mieszkają w domu , w West Ealing - London . :) W okolicy jest park, dużo sklepów , itd.
Za dwa dni będę rozmawiała jeszcze z małą . I zobaczymy co z tego wyniknie.


+ match z ostatnich dwóch dni .

1) Host Rodzina  London- High Barnet
Rodzice: Sarah, ciepla, usmiechnieta osoba, radosna i uprzejma. Byla aktorka teatralna, dzis ma wlasna szkole i raz do roku urzadza przedstawienie (w tym roku "Alicja w Krainie Czarow"). Pracuje rowzniez jako nauczycielka tanca i spiewu.
Simon, chirurg, duzo pracuje. Bardzo mily, wiecznie usmiechniety czlowiek. Uwielbia spedzac czas z dziecmi i ogladac wszelkiego rodzaju sporty (szczgolnie pilke nozna). Kiedy tylko wraca z pracy (okolo 6:45 wieczorem) od razu zmienia Au Pair i sam kladzie dzieciaki do snu.
Noah ma 5 lat, bedzie zaczynal odpowiednik naszej 1 klasy. Zywiolowy, najchetniej spedza czas na hulajnodze albo trampolinie. Lubi Star Wars, Arsenal i plywac (wlasnie dostal sie do juniorow). Rodzice stosuje u niego tabelki z naklejkami. W tej chwili zbiera gwiazdki za dobre zachowanie.
Zachy: Konczy 3 lata w pazdzierniku. Zaacznie tez chodzic do przedszkola na 4 dni, narazie chodzi tylko na 2 dni. Spokojny, grzeczny, potrafi sie zajac sam soba. Lubi rysowac (w szczegolnosci!), budowac, bawic sie pociagami.
Mia Lili: dopero sie urodzila, wiec tak na prawde praca przy niej na poczatku bedzie ograniczac sie do potrzymania na rekach, kiedy mama np. bedzie klasc dzieci spac.

C D N. ...

2) Host Rodzina - York -Uk   Polsko Angielska rodzina.
Rodzice : Host Anna , polka wychowana w Nowej Zelandii , Host Anglik.
Mieszkają w dużym domu. Mają 9 miesięczną córkę .

C D N. ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz