środa, 21 września 2011

20 dni , podziękowania , co u mnie , itd .

20 dni ...


Hey kochane. :) Chciałabym wam ogromnie podziękować za to że czytacie mojego bloga .
Dziś weszłam i zauważyłam  :

Całkowita liczba wyświetleń stron

3,015


Naprawdę jestem pod wrażeniem i lekko się wzruszyłam że ktoś zagląda na mój blog :)
Bardzo bardzo wam dziękuje.

Nowość .- piosenka którą uwielbiam - nowa piosenka J. Lo - Papi

Ostatnio z nudów przeglądałam statystykę mojego bloga i co się okazało że na mój blog nie tylko wchodzą dziewczyny z PL  ale także inne i jestem pod wrażeniem nie powiem .





Co u mnie ?
Dziś wróciłam od dentysty i cierpie straszliwie z bólu .  Przed wyjazdem postanowiłam podleczyć ząbki .
A ostatnio mnie trochę pobolewał jeden więc poszłam . Dokładnie tydzień temu . Pani stomatolog powiedziała że wszystkie ząbki mam śliczne nie trzeba z nimi nic robić ale ten który mnie trochę bolał niestety poszedł do reperacji .. Dziś jestem po drugiej wizycie i skręca mnie z bólu . A do tego jeszcze za tydzień muszę iść ale to już  prawdopodobnie ostatni raz .   To jedyne pocieszenie dla mnie , ja tak wogóle nie przepadam za dentystami zwłaszcza jeśli coś robią , '' wiercą piłują itd . '' :)

                                                 
                                    Pozdrawiam was gorąco i dziękuje  ;*

3 komentarze:

  1. Ja czytam każdy Twój post :) rzadko kiedy komentuję, ale czytam każdy :) Pamiętaj o tym :)
    Chyba wiem co czujesz, bo ja też jak widzę rosnące cyferki to się cieszę i zachodzę w głowę, komu chce się czytać to, co ja tam na tym blogu wypisuje :P Pozdrawiam!

    PS Dentysta to jedyny lekarz do którego od dzieciństwa lubię i nie boję się chodzić :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) pamiętam :)

    P.S Ja też czytam twojego bloga . Buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo to bardzo mi miło:) Ale ostatnio jakoś mi się nie chce za bardzo pisać:/ :P

    OdpowiedzUsuń