czwartek, 26 stycznia 2012

Kurczak z brzoskwiniami .

pierś z kurczaka
brzoskwinie w syropie
ryż
przyprawa do kurczaka
oliwa z oliwek

Umyj i pokrój w kostki kurczaka , posyp przyprawą i zostaw na jakąś godzinkę w lodówce , żeby przyprawa wniknęła w kurczaka . W tym czasie , odsącz brzoskwinie , pokrój w kostkę .Ugotuj ryż .
Patelnie rozgrzewamy z odrobiną oliwy z oliwek. Dajemy na patelnie kurczaka i smażymy go .
Gdy kurczak jest upieczony dodajemy pokrojoną brzoskwinie i dusimy razem. Na koniec wlewamy ten syrop który nam został z brzoskwiń i dusimy to jeszcze chwilę .-  I gotowe. :)

Danie proste szybkie , tanie i smaczne .

i piosenka na dziś .

2 komentarze:

  1. Natknęłam się na Twojego bloga przed chwilą. Jesteś Au Pair w Wielkiej Brytani? Chciała bym tam wyjechać jak skończę rok w Niemczech. Jak się tam żyje? Anglicy są sztywni?

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam Au Pair w UK. Niestety musiałam wracać po 3 miesiącach , bo niedogadałam się z hostką a własciwie szkoda gadac. !!
    W mojej opini żyje się tam milion razy lepiej niż w Pl .
    -ale to tylko moja opinia .:)
    Co do Anglików to nie są sztywni , - ja się z takim czymś bynajmniej nie spotkałam , są bardzo otwarci , co mnie zaskoczyło , są uprzejmi .-z małymi wyjątkami oczywiście .:)

    OdpowiedzUsuń