czwartek, 18 października 2012

3 tygodnie w Irlandii...

Hej . Koleżanka napisała żebym więcej pisała a nie tylko dodawła zdjęcia . No ale cóż , kto nie chciał by oglądać takich widoków jak np. Dingle ...:)

Ale nie ważne , w  środę minęło 3 tygodnie odkąd jestem tutaj w Cork .
Prawdę mówiąc nie spodziewałam się że polubie Irlandie ..( ale pogody nie polubie .)
Aczkolwiek strasznie tęsknie za moja włoską rodzinką .!!!
Zaczynam podsumowanie  3 tygodni pobytu w Irladnii .
Zacznę od mojej host rodzinki . Uważam że są w porządku . Hostka pracuje jako sprzataczka w jakiejś Hurtowni .A host pracuje w Primarku . Z hostkę uważam że mam kontakt spoko . Jest miła zawsze mogę coś sie jej zapytac .itd . Hosta nie poznałam jeszcze , bo teraz pracuje w Austrii ,wraca dopiero 26 października i 6 wylatuje do pracy do Niemiec . Jeśli chodzi o małą Zuzię bo tak ma na imię to szczerze jest ok. wiadomo jak małe dziecko marudzi .. itd ale ogólnie da sie ogarnac i nie mam z nia wogóle kłopotów .

Mój plan dnia trochę sie zmienił bo ... hostka dostała dodatkowe godziny w pracy . Także od 7 zaczynam . tzn. jak mała sie budzi to wstaje a jak nie to śpie , do kiedy mała sie obudzi ... potem robie jej mleko , i sie z nia bawie . koło 10 daje jej kaszke albo owocki , bawimy sie albo idziemy na spacer . I hostka o 12 wraca i wolna jestem . Ale od poniedziałku sie troche zmieni bo hostka bedzie pracowac do 16 . Czyli od 16. bede już wolna.
Mieszkam w Cork , fajne miasto i powiem wam że ma swój urok
. Ja do centrum ma  15 mininut autobusem .Ogółem w Cork co drugi to polak i czasem zastanawiam sie czy nie ma ich wiecej niż w Londynie :D
Oprócz polskich sklepów , fryzjera , lekarza itd . Mamy tutaj  Penneys .( czyli primark ) , m&s , the body shop. lush i wiele innych . Tylko kupowac . Po za tym teraz zaczyna sie okres wyprzedaży czyli bedzie gdzie pobuszowac. :)

Co do wolnego czasu , mam całą wolną niedziele i wieczory . Udało mi się już zwiedzić . Cobh , Dingle , itd
Cobh
Titanic Museum
Dingle.
. Do konca wyjazu mam kilka zaplanowach miejsc. m.in .
Clifs of Moher 
Ballycotton .
Blarney Castle .

xoxo Kasia
Pozdrawiam. :)

2 komentarze:

  1. Irlandia jest piękna ! ;) Mogła byś kiedyś dodać zdjęcia architektury miasta? :)
    A i to są Irlandczycy z krwi i kości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie , jak w niedziele pójde na zakupy to zrobie więcej zdjęc z samego Cork .:)
      Taak!!

      Usuń