czwartek, 13 grudnia 2012

TAG : Gotowa na święta .


Hej , dziś mam odpowiedzi na pytania , - dotyczące świąt.
Ten tag jest popularny na yt , ja postanowiłam go przenieść na mojego bloga . Mam nadzieje że wam sie spodoba ten tag . Enjoy !

1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film? 
Nie będę orginalna , oczywiscie Kevin sam w domu , Kevin sam w NY , ale też  lubię film Śnięty Mikołaj .
2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor? 
Nie mam jednego ulubionego koloru świątecznego , prawdę mówiąc co rok się zmienia , w zeszłym roku królował kolor niebieski , w tym roku będzie czerwono złoty.
3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w pidżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?
Na święta , raczej stroje sie ... W piżamie spędzam okres po świętach .:D
4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo?
Cięzko mi odpowiedzieć , bo nie mam jednej osoby którą chciałabym obdarować  .
5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek?
U mnie w domu zawsze otwieraliśmy w Wieczór wigilijny po kolacji .
6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?
Nie .
7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?
Odpoczywać  .
8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia?
Chciałabym żeby wszystkim spełniły się wszystkie marzenia ,  życzę udanych świąt , obfitego aniołka i szampańskiego sylwestra ! ;*
9. Ulubiony świąteczny zapach?
Cynamon , kandyzowane jabłko .
10. Ulubiona świąteczna potrawa?
Zdecydowanie , karp . ( w panierce ) mogłabym jeść go cały dzien !

Zapraszam do tagu:
1. Karolina  http://carrieitsme.blogspot.com/
2. Kasia  http://kejti-world.blogspot.com/
3. Agnieszka  http://agabolen.blogspot.com/
A także wszystkie które są chętne . ;*

2 komentarze:

  1. Dziękuję kochana za otagowanie!:) Postaram się wkrótce odpowiedzieć na pytanie:)

    Jak możesz uwielbiać karpia?? To jest chyba to danie, którego ja najbardziej nie lubię z całych Świąt!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nmzc ;*

      To obok łososia moja najulubieńsza ryba na świecie :) heh

      Usuń