sobota, 25 lutego 2012

 Hej . Dawno nie pisałam a po prawdzie u mnie się bardzi dużo pozmieniało .
Otórz po długich zastanowieniach , zdecydowałam się pojechać jako au pair do Włoch :)
W poprzednim poście pisała, wam o rodzinkach . No wiec zdecydowałam się na tą z Włoch . Dlaczego ? hmmm bo taka oferta może sie nie zdażyć ., bo to włochy , bo ciepło , bardzo dużo ,myśli kłębiło mi sie wokół głowy ale w końcu się zdecydowałam. .
Zacznę może po krótce , bo jestem wykończona , Jak będę miała więcej siły to opiszę więcej .
Mój pojkój - marzenie . A w zasadzie nie pokój tylko mieszkanko małe .
Kilka zdjęć . łóżko i oczywście już bałagan. :)
Aha i z góry przepraszam was za te przerwy za zdjęciami , ale edytuje już 4 raz i ciągle mam takie ...
































































































No i widok z jednego z okien , jeszcze mam duzy balkon ale o tym kiedy indziej :)





























No i mam dużą kuchnię ale o tym w następnym poście


Pogoda jest cudowna , wczoraj było 17 a dziś 18 stopni  :)

                                                                               C. D. N
P.S  Dla mojej mamy , Jestem cała i zdrowa , dobrze ,mnie karmia itd . a nie pisze bo porostu nie mam czasu :) Buziaki

3 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Twój pokój jest wspaniały!!!!!! A jak tam rodzinka się sprawuje? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! zycze powodzenia! :) Mam kilka pytan: czy wyjezdzasz jako au pair na wakacje czy na jak dlugo? I drugie: jak znalazlas rodzinke? Sama czy przez agencje(jaką?) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Na razie do wrzesnia ale jak wszytsko sie ułoży to myśle że do stycznia 2013 .:) Na stronie au pair word . A w zasadzie sama rodzinka mnie znalazła .

      Pozdrawiam

      Usuń