wtorek, 28 lutego 2012

Moja rodzinka .:D

Hej . Dziś krótko bo jestem wykoczona coś na temat mojej host rodzinki . Otórz
Moja rodzinka jest po prostu swietna . Zeby nie przesadzic oczywiscie .:) Hostka Polka - ma na imie Monika i jest super babką , od 17 lat mieszka w Włoszech i też pierwszy raz przyjechała tu jako au pair .
Host Włoch , Alberto , bardzo fajny miły , Razem z Monika prowadza dużą firmę , która zajmuje sie sprzedawaniem sadzonek  ogólnie rzecz mówiąć zajmuje sie ogrodnictwem . :) -
A teraz dzieciaczki . Matilde , ma 6 lat i jest przesłodka i kochana.
   No i bliźniaki 15 miesieczne Leonardo ....
i Massimo :)
Bliźniaki czase, dają nieźle popalic :)
Ok . Na dziś już koniec .:) Jestem wykoczona  :D Jutro mam wolne takze sobie odbije  . I wkleje wam kilka zdjęć z okolicy i nie tylko .    

Pozdrawiam :D

4 komentarze:

  1. Jak sobie radzisz z takimi małymi dziećmi i jedną "większą" jednocześnie ? Bo ja bym chyba umarła xD I paniemajisz ty włoski ? Dla mnie Ti amo (czy coś takiego ci znaczy kocham Cię) a dalej to czary mary ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos daje rade ale widomo łatwe to nie jest :D
      Nie wcale ale może jakoś się uda i cos wkocu z siebie wydusze :)

      Usuń
  2. Czy do zgłoszenia aupairowania bez agencji trzeb mieć "potwierdzone" godziny opieki nad dziećmi?
    Zazdroszczę Ci Włoch:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy czy rodzina chce potwierdzenia i kontaktu z rodzicami dzieci którymi się zajomowałaś .

      Usuń