czwartek, 15 marca 2012

Wiosna , śniadanie au pair , zdjęcia i promo Bones

Hej dziewczyny , dlugo mnie nie było ale dziś jako że mam wolne postanowiłam to nadrobić :)
Zacznę od tego że nie miałam od niedzieli neta bo hości zmieniali siec i jest nowy '' kluczyk '' Hostka wczoraj instalowała go a ja dziś , no i najważniejsze że działa :)
Pogoda przez ostatnie dni cieszy jest cieplutko , nie ma deszczu wcale , ... w ostatniej rozmowie z hostką powiedziała że teraz jest w miarę ale od maja jest b. gorąco , a lipiec i sierpien to po prostu gorąc :P
Po za tym , mamy tutaj już powoli wiosne , kwitną kwiatki , drzewa puszczają zielone pączki , kwitna krokusy , bratki itd . Ludzie zaczynają sadzić nasiona , niektórzy mają już na polu kapustę - główki , kalafiory , nawet sałaty widziałam :)
                                                            ********************
                                                          ŚNIADANIE AU PAIR
                                                                     Wtorek :)
                                                                Środa :)
                                            **********************************
Okolica
Dzieciaczki :)
No cóż miałam się rozpisywać ale wyszło jak wyszlo :)
Następnym razem się bardziej rozpisze obiecuję :)
A dla fanek Bones - Najnowsze promo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz