piątek, 20 kwietnia 2012

Pierwsze kroki , dieta dukana , pogoda ...

Czy to nie cudowny moment kiedy na twoich oczach dziecko uczy sie chodzić a poźniej maszeruje samo przez cały pokój .
P.S z góry przepraszam ze jakosć  :)


Od poniedziałku 23 kwietnia oficjalnie jestem na diecie Dukana , - podchodziłam do niej juz dwa razy ale tym razem jest inaczej , bo mam wsparcie w hostce która też robi diete ale jest już w 3 fazie . Hostka  będzie mnie pilnowac i ze mna ćwiczyc bo w pokoku mam bieżnie a ona ma jeszcze stepa i coś do wyćwiczenia ud .
W przed ostatni dzień wolny w tym miesiącu  poszłam na male zakupy , która skończyły sie jednak dość sporymi , -zacznę od tego że w Calliope były sale -50 % .
Kupiłam  2 pary spodni , przecenione z 25,50 na 17,50 .
Spodnie dresowe za 12,90
spodnie jeansowe za 25,50
oraz ślicznż bluzkę która byla przeceniona z 15,90 na 9,90
a w zasadzie 2 bo jedną kupiłam dla hostki bo bradzo jej sie spodobała . i mamy dwie takie same :)
Pogoda ostatnio u nas jest straszna , pada deszcz , są burze i ostatnio był grad . Ale dziś już wyszło słoneczko :)
Pozdrawiam. :)

3 komentarze:

  1. Dieta.. Ja do swojej podchodzę od kilku miesięcy i nie mogę jakoś jej przeżyć...
    Ale Tobie życzę powodzenia i wierzę w Ciebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta dieta Dukana nie jest dla wszystkich, uważaj bo można nabawić się problemów z nerkami jak pije się za mało wody , w każdym razie powodzenia ! :) Haha a filmik przeuroczy w tle z "move like jagger" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się dlaczego jeszcze mnie tu nie było ;-)

    OdpowiedzUsuń