środa, 2 maja 2012

- 5kg , Part of the Host Family ...

Dieta Dukana - od początku tej diety schudłam 5 kg .  Teraz jestem w fazie 2 , i wziełam sobie tryb 1/1 , początkowo chciałam 5/5 ale dowiedziałam sie że chudnie sie tak samo wiec dlaczego sobie utrudniac .
Na razie wytrzymyje . I oby tak dalej , do lipca powinnam miec upragniona wage , jesli wszystko poleci ok .
A więc zobaczymy . A i w biodrach poszło 5 cm a w pasie 2,5 :)


Part of the Family - z pewnoscia moge powiedziec  że stałam sie częścia rodziny , żadko zdaża sie że au pair czuje sie jak jej czesc i nawet lepiej niz we własnym domu :(  Dzieciaczki są świetne , hosci super . Czego więcej chciec :)
Mam najlepsza na świecie Host rodzinkę :):) !!!

Dziś mam wolne z racji tego poszłam na małe zakupy , zaznaczam ze chciałam kupic tylko 2 rzeczy ale tak wyszło że kupiłam więcej ... Znów spodnie - trzy pary , bluzki -5 , bielizne . I dwie szmiki Chanel .
Bo miałam ochotę na jedną a że wytrzymałam na diecie jak na razie  , hostka powiedziała że musze miec jakas nagrode i wieksza motywacje kupiłam dwie .:)

Zestwanie- po 2,5 miesiąca tutaj kupiłam
11 par spodni w tym 4 dresowe .:)
11 bluzek ,
i 3 sukienki no i bielizny troche .
Powiecie że bardzo dużo ale ostatnio mam banie na kupowanie pozatym chudne i potrzebuje cos nowego ,
pozatym za małą także sie opłaca .:)
 
+ kilka fotek :)

I pomysły na zabawy z  6 latką :)
torebki.
Gra planszowa
Serwetki .
Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. gratulacje!:D 5kg piechotą nie chodzi;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 kg!!!!!!!!!!!!!!!!! Dziewczyno, gratuluję. Ja chcę pozbyć się jednego i nie mogę.. ;(
    ej i to ja mogę powiedzieć iż mam najwspanialszą au pair rodzinę na świecie. Ale ok, powiedzmy iż możemy razem mieć najwspanialsze au pair rodziny (w połowie polskie bo moja hostka też jest polką) - w Niemczech i we Włoszech ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. prawda najlepsze host rodzinki w NIemczech i we Włoszech !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To super, że masz tak fają rodzinkę :)
    no i gratuluję -5kg!

    OdpowiedzUsuń