poniedziałek, 25 czerwca 2012

Senigallia

Hej . Dawno nie pisałam ale u mnie dużo zmian i dużo nowości .
Zacznę od tego że od kilku dni jezdzimy z host rodzinka nad piekny Adriatyk .

-A teraz jak na razie jedno moje zdjęcie , bo reszte ma hostka na swoim aparacie
Raz jedzimy same raz z Hostem .
Mielismy wynajmowac mieszkanie ale w tym roku jest o 300 euro drożej i nie opłaca sie . Zwłaszcza ze mamy 25 minut od morza .
Takze miło spędzamy czas .
Ja spiekłam sie niemiłosiernie , że aż nie moge położyc sie na plecy ... i musze spac a brzuchu .Mimo że używam kremu z filtrem 50 to i tak spaliłam sie no ale coż jak to mówi moja hostka żeby kozka nie skakała to by nóżki nie zlamała .:)
Nad morze jezdzimy do pieknego miejsca .
Senigallia - musze powiedziec ze zakochalam sie w tym miejscu .
Powiem wam mała ciekawostke tutaj na plaży można kupić torebki biżuterie dosłownie wszystko . A co najlepsze można kupić torebki LV czy DG czy Fendi ... podróbki ale dobrze zrobione . Nie takie jak mamy w pl . Ja mam na oku 3 . Następnym razem sobie kupie . I na pewno wam pokaze .
Pozatym na plaży najlepsze jest granita .
Obok naszej plaży znajduje sie wspaniała lodziarnia gdzie lody naprawde są najlepsze na swiecie 
A na obiad zawsze i na kolacje chodzimy do restauracji obok .
Podają pysznosic . I nie tylko owoce morza
Pogoda jest wspaniała .- ostatnio było o 10 , 34 stopnie .
:)

CDN ...

2 komentarze: