poniedziałek, 9 lipca 2012

La notte Bianca , Rematch , Najlepszy blog ...


Hej .:) Wiem wiem dawno nie pisałam i było cicho z mojej strony ale to tylko dlatego że nie mam czasu i jestem zmęczona . Ostatnio kilka razy pod rząd miałam babysitting także nie było kiedy po za tym codziennie jezdzimy nad morze . Ale do rzeczy dzisiejszy psost bedzie po krótce o , nocy zakupów w Jesi czyli tzw. la notte bianca.
La notte bianca - noc zakupów gdzie sklepy są otwarte od 21 do 02 w nocy . Odbywa sie w noc z 7 na 8 lipca .  A od 7 lipca ruszają tutaj wyprzedaże -20% , -50%, -70 %.

Plus na ulicach towarzyszy muzyka i różne pokazy .
Byłyśmy razem z Hostka a Host z dzieciakami został w domu ...
Dużo ludzi , ścisk i w zasadzie nic ciekawego na tych promocjach . Kupiłam tylko 2 spódniczki przecenione na 5 euro , bluzke , spodenki , i 2 bluzki w innym sklepie . Ale tak po zatym to nic ciekawgo nie było . Wróciłyśmy koło 00:00 i poszłysmy spać .


- jako że ostanio miałam duzo babysitingów to moge powiedziec że w kazdym pokoju w tym domu przekimałam .hehehe jak mówi moja hostka .
Ostatnio usypałam małych a potem mała chciała ... żebym położyła sie obok niej w łóżku hostów i usnęłam  z nią od 22.20 do 00:30 , a potem kimłam w salonie i koło 01:00 wrócili hości i poszłam spac do siebie .
Raz usnęłam usypiając małych w ich pokoju , itd .

Rematch
co do nowych rodzinek to ta poprzenia  host rodzinka z londynu powiedziała że mnie wybiera ale że będziemy jeszcze w kontakcie i nie mam z nią od 1,5 tygodnia kontaktu gdy próbuje sie do niej dodzwonic to mówi że abonent ma wyłączony tel ... i tak codziennie .  Także szkoda słów .

Ale ...
mam nową rodzinkę z Londynu . Polacy .
Dziecko 2,5 roku . Będziemy gadac na skype jutro także powiem wam jak poszło ....



Najlepszy blog .
- szukając czegoś w googlach natrafiłam na strone Prowork -agencji au apir i czytam tak ....
Jestem w szoku .... po za tym są także blogi Ani z San Francisco , Mai NY , Dżoanny ....itd

Najlepsze Au Pair blogi i relacje – zobacz koniecznie! 
Jeżeli wiesz już prawie wszystko o wyjazdach Au Pair jednak nadal nie możesz zadecydować czy ten
 wjazd jest idealny dla Ciebie, koniecznie zajrzyj na strony Au Pair – blogerek  opisujących z 
pasją swoje życie w różnych zakątkach świata. Każda blogerka  jest fantastyczną reporterką a jej historie
to nie tylko codzienne życie Au Pair, ale też relacje z podróży czy opisy miejsc, lokalnej kuchni, 
spotkanych ludzi widziane oczami młodej osoby podążającej innymi szlakami niż nakazują 
przewodniki turystyczne.
Śledzimy  blogi  AU PAIR z zainteresowaniem i cieszymy się, ze autorki wielu super blogów
 wyjechały za pośrednictwem biura Prowork.
Poniżej nasza lista najlepszych Au Pair blogów,  które obserwujemy i często odwiedzamy
J


7.    Au Pair London 2011 - www.katy-gilecka.blogspot.com
Jeśli marzysz o wyjeździe na Wyspy Brytyjskie zajrzyj na Au Pair  blog Kasi, która dzielnie radzi sobie w nowej roli Au Pair. Z powodzeniem próbuje też swoich sił jako bloggerka. Na blogu Kasi  możecie śledzić bieżący wystrój londyńskich ulic i sklepów, odwiedzić Buckingham Palace, czy zajrzeć do paru innych ciekawych miejsc w Londynie.  Z Kasią „podejrzycie” codzienne życie Au Pair, spotkania , wyprawy na zakupy i inne londyńskie przygody.
Z bloga Kasi:   „Dziś nastał czas przemyśleń na temat mojego pobytu w UK. Dokładnie miesiąc temu  23 października o godzinie 10 wylatywałam  z Katowic do Londynu pełna nadziei, i trochę przestraszona. Jednak po miesiącu pobytu tutaj mogę stwierdzić, że ... jest mi tu świetnie.! Zacznę może od początku od mojej host rodzinki ... uważam ze lepiej mogłam nie trafić ...- w zasadzie mogłabym ale nie będziemy sie tutaj rozwodzić . Host mum jest super , mila wyrozumiała , szczera…”
Oficjalnie moge powiedzieć że kończe swoja przygode au pair w Italli 16 lipca .
W nastepnym poscie powiem o pakowaniu i o tym dlaczego  zostawiłam kawałek serca w Włoszech .


Pozdrawiam .
xoxo kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz