niedziela, 26 maja 2013

Civitanova Marche

Kolejnym miejscem na mapie ktore chcialam odwiedzic byla Civitanova marche ,  :D piekne miasto nad Adriatykiem , po miescie oprowadzila mnie wlasnie Mariola , bo tam wlasnie mieszka :D Milo spedzilysmy czas ,  :D  Miasto strasznie mi sie spodobalo jest duzo markowych sklepow , ale tazke tanszych , mozna kupic na prawde super rzeczy , :D Jest fajna pizzeria , gdzie jest chyba najlepsza pizza jaka jadlam tutaj , na pewno bede czesciej odwiedzac to miasto :D                                                                      

3 komentarze:

  1. piękne zdjęcia! Aj jak ja Ci zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bardzo cieszę, że wróciłaś do Włoch! :) Wydawało mi się, że tam naprawdę byłaś szczęśliwa i rodzina była fantastyczna.
    Zdjęcia piękne, jak Kazetka napisała już wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaję do obserowanych! rewelacyjny blog! :)

    OdpowiedzUsuń