czwartek, 20 marca 2014

ciao !! :)

Ciao , troche zlecialo od ostatniego czasu. Nie pisalam gdyz w domu nie mamy neta , na razie tylko w telefonie mam , pozniej duzo pracy , malo wolnego . Dalej niezmiernie jestem w Wloszech i zapowiada sie ze chyba zostane tutaj do konca roku . U moniki zostaje do konca wrzesnia pozniej mysle zeby sie przeprowadzic  gdzie idziej w inna czesc wloch .
Juz bardzo dobrze mowie po wlosku i sie odnajduje w kazdej sytacji :P
Ostatnimi czasami troche pojezdzilam , odwiedzialam pare razy moja kochana Wenecje .

innym powodem gdzie czesto tam bywam  jest pewien wloch , w zasadzie wenecjanin z krwi i kosci , heh ... ale na razie wszytsko  powoli mam nadzieje ze sie wyklaruje . heh

Ostatnimi czasami takze zawiazalam duzo nowych znajomosci . 
wszystkie au pair z Ancony , niekore juz niestety wyjechaly ale przyjechaly inne . dziewczyny z australii , francji , hiszpani , ameryki , niemiec i no i ja polka :)
Ancona , z M. z Canady
z Arianna , najlepsza koleznka ktora poznalam w ostatnim czasie , Buziaki od Brazyli :)

4 komentarze:

  1. Lepiej późno niż wcale! Pisz, pisz :) A ja pisze juz do Cb na fejsie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się zmieniłaś z twarzy! ;) I oby z tym Włochem wszystko wypaliło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam to samo napisać ! Naprawdę na twarzy się zmieniłaś ! :)

      Usuń
  3. Zapraszamy na naszego bloga i przekonaj się jak łatwo ubarwić swoje życie i wnieść do niego trochę więcej kolorów.
    Jesteśmy przyjaciółkami, które wspólnie realizują swoje marzenia, cele i wyzwania. Chcemy pokazać Ci jak niewiele potrzeba by przerwać codzienną monotonię i abyś poczuł, że żyjesz
    www.makeawishanddoit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń