sobota, 12 września 2015

Bye Bye Roma ..


Ciaooo a tutti .

Od czasu kiedy pisalam ostatnio minelo bardzo duzo czasu i bardzo duzo sie zdarzylo ze az ciezko to ujac w jednym . Ostatni post byl kiedy wyjedzalam do Rzymu rok temu ...  A wiec z moja rodzinka w rzymie zostalam do lipca , pozniej zrobilam wakacje miesieczne w Pugli na poludniu wloch i nie dawno wrocilam do mojej rodzinki w Jesi . Myslicie ze oszalalam . hahahha A wiec powoli . 

Roma .

























Jak pamietacie moja rodzinka mieszkala w samym centrum Rzymu , mialam do opieki dwojke dzieci , malutka ktora miala jak przyjechalam rok i chlopczyka 4 lata . Szczerze powiedziawszy moja rodzinka byla troche kopnieta hahah bo bogata , a dzieci z rodzicami to kaprysne , bo mieli co chcieli ale ze mna bylo spoko , Z mala byma prawie caly dzien  i sie z pokochalysmy , z duzym troche dluzej to zajelo ale w koncu sam przychodzil sie tulic . hahah . Dzieci tej przygodzie w Rzymie poznlam duzo ludzi i sie bardzo dobrze bawilam . Poznalam ludzi slawnych z ktorymi nawet nie myslam ze moge spotkac , Jak  aktorke Martina Stella , jej coreczka bawila sie z moja mala hahha xd   , pilkarza Itali , Antonio Candreva , maly chodzil z jego corka do szkoly i naprawde ciacho z niego . Nawet na impreze musialm pojsc znim haha . Ale facet bardzo mily :) Jako ze w Rzymie mialam duzo wiecej  czasu wolnego niz w Jesi , zwiedzialam co mozliwe . Bylam w Neapolu , Siena , Anzio . Poznalam tez duzo wartosciowych ludzi z ktorymi wychodzilam wieczorami i do dzis rozmawiamy i sie mamy spotkac za rok w Rzymie :P hehhehe . o facetach i sytacjach to juz nie mowie hahhaha . Za duzo do gadania . Ale powiem wam Rzymu nie lubie w ciagu dnia , Ale kocham wieczorami . I moja ulubiona czesc san lorenzo , gdzie robia najlepszy coctail na swiecie tylko 3 euro , a czasem jak marco , barman jest mily to nawet placiumy mniej hahah :P uwielbiam to miejsce tyle histori tam . Najlepsze ciastka o 2 czy 4 w nocy hahaha tylko tam . i najlepsze panino na swiecie u dziadka . Boze brakuje mi tych czasow . Ale jeszcze odwiedze Rzym :) 
Z moja rodzinka tez bylam nad morzem , gdzyz oni maja dom pod rzymem , San Felice Circeo gdzie jest cudownie . hahah . I tak skonczylam prace zadowlona  z przezyc :P  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz