sobota, 5 listopada 2011

2 tygodnie w UK , nowe znajomosci .

Dzis podsumuje kolejny tydzien mojego zycia w UK . Powiem wam ze czas tutaj strasznie wolno leci ....
nawet gdy jestem na zakupach albo spotykam sie z innymi osobami .  Co do nowych znajomosci ., wkocu po poszukiwaniach au pair w okolicy znalazlam kilka . W Czwartek spotlalam sie z Marta - au pair tez w South Oxhey.  oraz Olge ktora mieszla tu juz jakis czas ale nie jest au pair . Ma meza i 8 letniego synka .
Razem z dziewcznami bylam na kawce oraz na malych zakupach . Mowie male , bo Olga kupila sobie bluzke , Marta sukienke na przecenie w New Look , a ja portfel tez w New Look przeceniony z 9 funtow na 3 funty .

W piatek umowiłam sie na spotkanie z jana - slowaczka ktora jest au pair w Bushey.  Pochodzilysmy po sklepach , pogadalysmy . Pozniej spotkałysmy sie jeszcze z Czeszke - Nicole . Ktora tez jest tutaj au pair .
Obie dziewczynz maja starsze dzieciaki i ich obowiazki to tylko sprzatanie  w domu i pomoc w zadaniach domowych . A wracajac do Marty , ona ma 2 dzieciaczkow , starsze i mlodsza ,  I praktycznie zajmuje sie nimi caly czas z przerwami na chodzie do szkoly jezykowej . Weekendow prawie nie ma wolnych . Ona jest tutaj od stycznia a nawet nie byla jeszcze w centrum ani nic .... - szkoda dziewczyny ale wiedziala w co sie pakuje ...
A w poniedzialek jestem umowiona z jeszcze jedna au pair - Jasmine .

Dzis w Wielkiej Brytani obchodzone jest  Guy Fawkes Day -. z okazji którego tradycyjnie urządza się ogniska i pokazy sztucznych ogni.
Fawkes zawiązał w 1605 roku spisek prochowy, którego celem było wysadzenie w powietrze Parlamentu, czyli Izby Lordów. Nocą 5 listopada Fawkes został ujęty przez władze zaalarmowane anonimowym listem. Następnie Fawkesa przesłuchiwano i torturowano, aż wreszcie przyznał się do winy. Został skazany na śmierć przez powieszenie i poćwiartowanie.


Co roku 5 listopada Brytyjczycy upamiętniają te wydarzenia paląc kukły wyobrażające Guya Fawkesa, a także organizując pokazy fajerwerków oraz festyny.  Ja niestety sie nie wybieram to ten weekend pracuje , moja hostka pojechala do Danii na mecz.
_________________________________________________________________________________
W czwartek odbyla sie dlugo wyczekiwana premiera mojego ukochanego serialu Bones. !!! I wiecie co  ??
Nie zawiodla sie na nim , odcinek jest tak super ze juz go chyba 10 raz ogladam .    A co wy sadzicie o nowym odciku. ????
zwiastun odc . 2

 I love Bones !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz