czwartek, 17 listopada 2011

Swieta , Male zakupy , Komunikacja w Londynie .

No i udzielil mi sie ten swiateczny klimat ktory wookol ...
Oxford Street w nocy sklapane w pieknych ozdobach swiatecznych ,

W sklepach juz swiateczne piosenki - jeszcze nie we wszystkich .-
W Watford stoi juz domek mikolaja ... i Mikołaj z ktorym mozna zrobic sobie zdjecie .
A sniegu ani widu ani słychu ... Pogoda od mojego przyjazdu jest lepsza niz sie spodziewalam ... Byly tylko chyba 2 dni deszczowe a tak albo slonce albo pochmurno albo przelotne opady .
Z tego co mowil moj host w zeszlym roku bodajze bylo tak ze w jeden dzien spadl snieg a pozniej nie bylo juz go ... Co do swiat -  16 grudnia wyjedzam do Polski na swieta . a wracam 7 stycznia do Londynu .
niestety bede jechala autobusem

bo loty sa tak drogie ze nie wiem ....
moze to i prawie caly dzien ale wazne zeby calo i zdrowo dojechac .  Pozatym autobus jedzie prosto do mnie do miasta na pks wiec nie trzeba tluc sie znow z Katowic Pyrzowic .
-Aha z gory przepraszam za bledy ale pisze na laptopie i ..... itd . -
Jesli chodzi o prezenty to mam jak na razie prezent dla mojej mamy ...
A reszte dopiero mam w nastepnym tygodniu zamiar kupic . A jak wam idzie kupowanie prezentow .??
Pozatym kupilam sobie wczoraj w Primark kurte zimowa a w zasadzie plaszcz zimowy , bo nie przepadam za takimi puchowymi kurtkami.  Dlugo szukalam , mama ciagle mi zawracala dupe zeby kupic no i kupilam .
Tak sie mi spodobaly ze wzielam dwie .... Ogolnie chodzac po innych sklepach ceny wachaly sie od 35 funtow w gore ...   Ja kupilam jeden plaszcz za 25 funtow .


Wroce jeszcze do mojej host rodzinki i powiem wam ze jest super .  Z mala czasem sa klopoty , placze podczas kapieli itd . ale uda mi sie zawsze jakos to opanowac . !
Plus mala notka o poruszaniu sie po Londynie .
Ogolnie mamy tutaj .
London Overground
London Underground
Autobusy
Promy
Taxi ... itd .
Jesli ktos jest tutaj na dluzej i mieszka tutaj , warto zainwestowac w slynna Oystercard .
ktora umozliwia tansze przejazdy .

Np . Bez karty z South Oxhey do centrum koszt wynosi kolo 20 funtow .-  straznie duzo . podkreslam ze ceny komunikacji w Uk sa bardzo drogie .
Ale wracajac do rzeczy to z Oyster Card place tylko kolo 10 -11 funtow . w obie strony oczywiscie .
Koszt karty wynosi 5 funtow i mozna ja kupic na stacji kolejowej , metra .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz