środa, 23 maja 2012

3 miesiąc w Italii , dieta dukana , wakacje ....

Dziś mijaja 3 miesiąc w Italii, i musze wam powiedziec że jestem zmęczona .
Czuje jak bym tu była od lat a nie od tak krótkiego czasu , z jednej strony to super bo czuje sie jak w domu itd  a z drugiej mysle kiedy bede miała wakacje ...

Podsumując moje 3 miesiące :
Host rodzinka :
Hostka stała sie moja przyjaciółką i taka troche '' mama '' - naprawde o wszystko moge do niej pójsc  i ona mi zawsze wysłucha i wogóle ...
Z hostem prawie co nie rozmawiam bo ciągle pracuje a jak już jest to odpoczywa i śpi .
Co do dzieciaczków to przyzwyczaiłam sie do nich ale czasem mam ochote wyjsc .
Wczoraj żartowałysmy z hostka ze jutro zostawiamy dzieci z hostem a same jedziemy na tydzien na wakacje . xD  Mała jest słodka kochana , przytuli sie do mnie , czasem śpi ze mną , bawi sie .  Czasem też ma dni że bym ja wykopała z domu . Ale to dziecko ....
Co do małych to ostatnimi czasem są tacy marudni że głowa boli naprawde , bo im wychodza z tyłu ząbki i  masakra ale jakos daje rade . Masiu jest słodki aczkolwiek maruda nieziemska . A Leoski jest mój '' synek , jak mówi moja hostka Leo jest we mnie zakochay . mogłabym miec takiego synka jak Leo .
Taki mały bąbelek :)

Co do miejsca i wolnego czasu , niestety nie mam za dużo czasu wolnego bo 1 dzien w tygodniu , i nie moge sie ruszyc nigdzie znaczy teoretycznie moge ale praktycznie nie jest to takie łatwe , bo w dzien wolny śpie długo potem obiad i dzien skończony a zanim dojede do pkp to 1 godzinka potem 30 minut do ancony , chodzenie itd potem powrót . Nie mam nawet ochoty bo jestem zmęczona . W dzien wolny ide na spacer , na deptak albo do sklepu i tak wygląda mój dzien. Niestety ... Ale zostało dokładnie miesiąc i chce potem spędzić WAKACJE takie bez telefonów bez obowiązków itd tylko cisza spokój , robienie czego sie chce .:)

Właśnie co do Wakcji to moja koleżanka daje mi znac w sobote , czy pojedzie ze mną i wtedy bedziemy dokładniej planowac co zabrac itd . Plan mamy taki . Żeby pojechac do Rzymu na tydzien , dwa albo 3 to już wyjdzie w praniu także na pewno wam napisze .

Dziś mija także 1 miesiąc na Diecie Dukana . I musze pochwalic sie że w ciągu tego miesiąca
SCHUDŁAM        -8 kg
w bidorach poszło 10 cm
a w pasie 5 cm


2 komentarze:

  1. Brawo dla Ciebie!
    Od kilku miesiecy sie nastawiam na dukana i nie moge sie przełamać - myślisz że da sie na tym wytrzymać?;> Mogłabyś mi polecić stronki z jakich korzystasz przy diecie? bo chyba sie na nią w końcu zdecyduje - mam miesiąc do powrotu i dalej wyglądam o wiele za wiele xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Hmm powiem że czasami jest cieżko ale da sie :)
      Każdy poperłni tzw grzech ale ważne żeby nie codziennie i nie jakies ogromne ilosci ...
      Powiem ci szczerze ja kozystam tylko z forum , w którym jest wszytko .
      http://forum.dieta-dukan.pl/index.php?sid=c175f692929ab68d1b61d88a32c7e86c

      Życzę ci powodzenia w diecie i trzymam kciuki:)

      Usuń