środa, 16 maja 2012

Plany , Gossip Girl , Bones , Grey's Anatomy , Zdjęcia ...

Plan  .
-skończyc w czerwcu swoją przygode au pair w Włoszech
-pojechać na małe wakacje
-wrócić do Londynu , poszukac pracy .
- w styczniu 2013 wrócić do Polski , zaliczyc co mam zaliczyć
-zdac prawo jazdy
-zgłosic sie do agencjii Au Pair
-w czerwcu / lipcu pojechac jako Au Pair do USA !!


A teraz coś dla fanek seriali .
Jako że maj to miesiąc finałów sezonów moich ukochanych seriali postanowiłam napisac małą notkę na ten temat.
Zacznę od Gossip Girl .
- sezon zakończył sie w Poniedziałek finałowym odcinkiem .

Odcinek , jest nieprzewidywalny , do końca nie wiadomo nic .
Dopiero ostatnia scena daje , nadzieje.
I ten finał .... ahhhh

Pozatym zła wiadomośc jest ta że gossip girl wraca w wrzesniu ale z ostatnim już sezonem .
Niestety . A szkoda . Ale z niecierpliwościa czekam na następne odcinki .

Bones .
- w poniedziałek także zakończył sie sezon Kości .
Ostatni odcinek seri a tu takie zaskoczenie . Musze wam powiedziec że jestem wkurzona na scenarzystów za taki finał ... rozumiem że będzie to jakby wstęp do nowej serii ale mogli by trochę odpuści . Na końcu , popłakałam sie . , na prawde . Bo co można zrobic po takim finale .
Ale mam nadzieje że nastepna seria wszystko  wyjasni .


Grey's Anatomy
- w czwartek odbędzie sie ostatni odcinek seri .
Po spolierach musze powiedziec że bedzie mi potrzebne wiadro , bo odcinek zapowiada sie straszny .
Sami zobaczcie zwiastun
No i gdzie jest ten Derek .????
- w zapowiedziach w ostatnim odcinku , umrze jeden bohater główny . Ale nie wiadomo kto ...?
Tylko nie Derek , bo bez niego to nie bedzie juz serial . I będę ryczec i ryczec . Przypomne sobie początek sezonu 5 to płakałam bo myslałam że nie żyje a tu psikus to był sen . I sie wkurwiłam . Bo ja tu przeżywam a tu ..... zobaczcie .
I jak tu sie nie martwic .

**********************************************************************************

Pozdrawiam.

- Wakcje ...

7 komentarzy:

  1. Widzę, że jesteś taką samą fanką seriali jak ja ;)
    I tych samych :D
    Cóż...ja się cieszę, że GG się kończy (jeśli to prawda).
    Bo ile można...tam już każdy z każdym. Wymyślają na siłę...
    Jak już zaczął się wątek z Danem i Blair to zwątpiłam całkowicie...
    Postać Sereny jest nie do wytrzymania.
    Lily znowu zostawia Rufusa? Ehh ja się cieszę, że to koniec...bo zaczynają się pogrążać moim zdaniem. A serial był kiedyś świetny!
    Jeśli chodzi o Bones to myślę, że super był odcinek finałowy. Wprowadza to jakąś nową akcję :D
    A GA to mnie totalnie zaskoczył. Też czekam na czwartek. Ale myślę, że Dereck nie zginie.
    Bez niego by to nie było to samo :D


    Ohh jak ja Ci zazdroszę tej Italiiiii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gossip girl wracają w styczniu na 11 odcinków finałowej serii:) to z ang wikipedi

    OdpowiedzUsuń
  3. Gossip <3
    ale ja jeszcze ubolewam nad zakończeniem Desperatek... uwielbiałam ten serial:)

    super plany!Zyczę by się spełniły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa wczoraj też oglądałam GG i w sumie podoba mi się, jak się zakończyła ta seria.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak pojedziesz do Stanów i zostaniesz na 2 lata, to w drugim roku się spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń