czwartek, 27 września 2012

Welcome to Irleand .

No i oto jestem . Dokładnie wczoraj koło 20.40 wylądowałam na lotnisku w Cork . Hostka razem z mała odebrały mnie z lotniska ,pierwsze wrażenia są fajne . Tak wszystko na luzie . Gdy wróciłyśmy do domu , wypiłyśmy herbatkę , wykąpałam sie i poszłam spac , bo byłam padnięta . Wszystkie spałysmy do 10. potem  sniadanko , pogadanka , spacer po okolicy itd . Jutro hostka mi pokaże miasto .A na dzis to juz wszystko , a i jeszcze pokaże wam mój pokój. 
Pozdrawiam.
xoxo kasia

3 komentarze:

  1. najważniejsze są pierwsze odczucia! :) mam nadzieję, że kolejne dni będą pozytywne.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne ;D

      Usuń
  2. czekam na więcej zdjęć z Irlandii!! ;)


    www.whatbefree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń