poniedziałek, 24 września 2012

Zostały dwa dni ... czyli zaczynamy pakowanie .

                                                                prezent dla małej :
Przed wyjazdem zakupiłam sobie tzw, worek próźniowy ... o którym mówiła mi koleżanka ... teraz nie będę miała takich problemów z pakowaniem jak zawsze . hehe :)
Zdjęcie znalezione w internecie.

Worki próżniowe, są to pojemniki na odzież, ubrania,  itp, które po wyssaniu z nich powietrza, optymalizują zajmowane przez nie miejsce.  Dzięki ich zastosowaniu, możesz znacząco zmniejszyć ilość miejsca, które zajmują składowane rzeczy.

A już dziś nowy odcinek Bones .!!
                                                                                                Pozdrawiam .
                                                                                                   oxo Kasia

5 komentarzy:

  1. Ten worek to chyba świetna rzecz. A ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja 2 takie wielkie w Primarku za 2 e:D

    OdpowiedzUsuń
  3. No pakuj sie, pakuj :) mnie juz w zasadzie wszystko jedno czy ENGLAND CZY IRELAND... bo i tak propozycji dla mnie nie ma :D

    OdpowiedzUsuń