piątek, 7 września 2012

Zakupy , Match Irlandia .


Match Irlandia .- ostatecznie zdecydowałam sie na tą rodzinkę ... z różnych powodów .
A więc - będę zajowała sie 9 miesięczna dziewczynka .
Praca 5 dni w tygodniu , 2 dni wolne .
od 8.00 do 12.00 , praca polega na opiece nad dzieckiem wyłącznie , bez sprzątania itd .
oferują 80 euro na tydzien , plus bilet w dwie strony .
Po telefonicznej rozmowie oraz na skype zdecydowłam sie pojechać do nich . Pozatym oni potrzebują kogoś do stycznia co mi odpowiada . Bo w styczniu musze wrócić do Polski ...
Mieszkają w Cork .

Kolejnym tematem będzie jeden z moich ulubionych ...czyli zakupy ...
Pokażę wam rzeczy które przywiozłam sobie z UK , i kilka które kupiłam ostatnio ...


Kupiłam jeszcze więcej rzeczy ... spodnie kosmetyki ale nie zmiesciłabym sie tu z tym ... hihihihi...
A teraz rzeczy które kupiłam już tu w Pl .

                                                                       POZDRAWIAM
                                                                      XOXO KASIA

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze ta rodzinka bedzie w porzadku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od 8 do 12 jest dobrze. Ja mam od 15 do 20. I 60 euro (ale w Niemczech podobno jest taniej).
    Koszulki? Boskie!! Ile kasy na to wydałaś? Tysiące ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dużo ... :D na moje kieszkonowe to i tak się nakupowałam :)

      Usuń
  3. Kasiu, janinamaria190 to Twoje konto? Podpisane jest Kasia G. :)

    Poza tym ta bluzka brzoskwiniowo-szara w paski jest bardzo ladna :D cyknij w niej foto ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tu przypadkiem, ale muszę napisać... cudowne bluzki! A ten Eveline - krem do depilacji miałam, mnie uczulił.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy jak najbardziej mi się podobają xD szczególnie biała koszula z czarną kokardą jakoś mnie urzekła:)

    Mam nadzieję, że teraz dobrze trafisz:) chociaż statystycznie patrząc powinno być ok, bo raz trafiasz, raz nie, więc teraz wypada, ze musi być dobrze xD
    Tylko czy aby nie za pięknie? Sporo płacą chyba, a tak mało pracy... hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm , z tą płacą ... sama wiesz jest różnie .

      Usuń