wtorek, 27 listopada 2012

12 dni ...
















                                                                                                                                                                                      12 dni ...
 do skończenia swojej przygody w Irlandii ...
i koniec przygód au pair w Europie , ( jeśli wszystkie sprawy mi sie poukładają to w  wakacje 2013 polecę jako au pair do USA )
Krótko podsumując ten czas spędzony tutaj , musze powiedzieć że strasznie mi się tu podoba , poznałam kilkoro wartościowych ludzi , zwiedziłam tyle miejsc ... i będę o tym wspominać latami.
Co do rodzinki to trafiła mi się bardzo fajna. ( normalnie miałam być do połowy stycznia , ale host dostał prace w Niemczech i przenoszą sie w grudniu , a Niemczach już nie będą potrzebować au pair , bo hostka nie bedzie pracować . cóż szkoda ale uważam że te 3 miesiące to było kolejne fajne doświadczenie w moim życiu. )
Czy będę tęsknić .?    TAK
Czy cieszę się że wracam do Polski ?    NIEEE ...
Ale muszę zacisnąć zęby , przeżyć te pół roku pozałatwiac wszystkie sprawy które trzymaja mnie w polsce , a potem do usa . : )

trzymajcie kciuki .:)
Pozdrawiam.
xoxo Kasia


2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki i życzę Ci oczywiście jak najlepiej:) Niech się spełnią Twoje plany:* Jesli i moje się spełnią, a Ty zostaniesz w USA na drugi rok aupairskiej przygody to się tam spotkamy;) hehe

    OdpowiedzUsuń