czwartek, 15 listopada 2012

Why I must say goodbye ... again .? :(

No tak czas ucieka nieubłaganie ...
Jeszcze tyle rzeczy mam do zrobienia tutaj i trzeba znów wyjeżdżać .

Kolejny kraj , muszę opuścić .
Chyba mam pecha ... :(   Z jednej strony dlaczego narzekam ...przecież byłam w Londynie , Włoszech , teraz w Irlandii ...

Poznałam dużo świetnych osób ;)
Zwiedzałam ...
A tu znów trzeba wyjechać .( To jest  własnie najgorsze .)
Nie lubię pożegnań...    ale jak to mówią :
Dalej tęsknię za Londynem , za czasem ... za osobami które tam poznałam.
Za najlepszą rodzinką pod słońcem ( moją włoską rodzinkę ) gdzie poczułam się na prawdę jak prawdziwy członek rodziny ... i za którą tęsknię bardzo .
A teraz będę tęsknić za Irlandią , za miejscami , za spotkami z wyjątkowymi osobami  ;*
I jak tu nie płakać i nie żałować wyjazdu ...

Ale trzeba się wziąść w garść .( i kto to mów .? )   Mam nadzieje że wszytsko się poukłada i wyjadę do USA .

6 komentarzy:

  1. Nie martw się, jasne, że polecisz do USA! potem ja przylecę i pójdziemy na latte do maka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie chcesz w Polsce zostać? Czy raczej nie uważasz Polski za miejsce odpowiednie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ... :) To i to, nie widze swojego życia w Polsce i prawde mówiąc nie chcę tam wracać na stałe , ale to tylko moja opinia ...

      Usuń