środa, 7 listopada 2012

Zmiany ...?

Ciao ,
U mnie zmiany , zmiany ... czy na lepsze , czy może raczej nie  ?

W piątek ma przyjechać mój host , pierwszy raz ... i bedzie tu tydzien , pozałatwiac sprawy .. ( z racji tego że dostał prace w Niemczech i beda sie tam przeprowadzac . ), ale ja w tym czasie bede pracowac ... tzn jak to hostka ujeła ...'' jego nie ma'' ... A wiec o co wogóle chodzi ..? Host przed moim przyjazdem pojechał do pracy do Insbruku ... bo otwieralni tam pierwszy primark ... , w tym czasie dostał oferte menadżera w primark ale w niemczech . I dostał te prace . Dlatego też , hości wyjeżdzaja z Irlandii ... koło grudnia .
Moje losy sa nie znane , pewna jestem że dwa tygodnie jeszcze bede a potem sie zobaczy . Host jak wróci to wszystko uporzadkuje itd ... ewentualnie kupi mi bilet do pl szybciej .  Dlatego że , gdy wyjada , nie beda już potrzebowac Au pair ....

Pomyślałam że poszukam rodzinki na 1-3 miesiecy ... tutaj albo gdzie kolwiek .... ale cieżko , miałam 2 matche , jeden z irladnii , dwa z włoch ... ale pierwsi jeszcze nie odpisali , a drudzy chcieli kogoś na dłużej ... chodz na profilu pisali że potrzebuja kogos na 1-3 miesiace ... ale nie ważne .  Tutaj prace by  nawet można znaleźdz ....
Ale ja mam probelm że musze w styczniu wrócić do polski , musze pozaławtiac rzeczy z  kursem , z lekcjami .. a jak tego nie zrobie teraz to bede musiała swój wyjazd do usa  przełożyć o rok a tego bardzo nie chce ...
Więc , tak czy nie ... musze wrócić do Polski - nie usmiecha mi sie to ale cóż .
...Same dojazdy do Polski by mnie kosztowały majątek , ... a pozatym przy okazji pobytu w polsce , skończe te prawo jazdy ... złoże aplikacje itd . Może uda mi sie znajdeźdz jakas prace na part time ale ... zobaczymy .

Wkońcu mam cały wolny weekend .!!! Bo pracowałam w poniedziałek i w wtorek od 7 do 20 ... także dostałam dodatkowy dzien wolny . I jestem Happy !!!
Teraz mój dzien pracy wyglada tak ... od 7-12 a potem od 13.15-16.00 , i wolne ...


+ bonusik dla początkujących ! :) coś po irlandzku :D
xoxo Kasia.

2 komentarze:

  1. Pewnie chcesz wracać do Polski tak bardzo jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ty ... :) Ale ja sie wcale tak nie ciesze :(((

      Usuń