niedziela, 16 października 2011

Match UK i Irlandia :)

Hey dziewczyny. ! Cóż miął już prawie tydzień od kiedy napisałam do Magdy - hostki z Irlandii.
I cóż nic , nie odpisała niestety nie wiem dlaczego nawet jeśli by zrezygnowała to mogła by mi napisać.
Mam ją w znajomych na fc i z tego co widzę klikając nie rozwiodła się , więc chyba z Irlandii nici .... ://
Czyli znów wracam do punktu wyjścia .
I jest mi strasznie smutno , bo jak mieć pecha to na całego ... :/

Wracając do match -u . Mam 2 rodziny , z którymi rozmawiałam i zobaczymy.

Pierwsza rodzinka z Londynu . Oczywiście Polacy . Mała ma na imię Maja i ma 6 lat .
Hostka gra w siatkówkę w I lidze :) Praca polega na opiece tylko nad Mają , i 2 razy w tygodniu posprzątaniu .
Weekendy wolne , Około 25-30 godzin tygodniowo . 85 funtów .
Rano zajmuje się małą , robię śniadanie , pakuje do szkoły i odprowadzam . W tym czasie mam wolne czyli do 16 .Później odbieram ja ze szkoły i zajmuje się nią itd . 2 razy w tygodniu babysitingi .
Wczoraj właśnie rozmawiałyśmy z Hostką i z Maja . Mała pochwaliła mi się wraz z jakimś Rafałem jechała na takim dużym rowerze - znaczy dla dorosłych . Ale na trawie cały czas się przewracała ... :):)
Z hostka świetnie mi się rozmawiało . Jeszcze będą rozmawiać z 2 osobami i do końca tygodnia podejmą  decyzję . Więc zobaczymy.

Druga rodzina - to tez polacy ale mieszkający w Dublinie.
Mają 2,5 letnią córeczkę Amelkę . Hostka pracuje jako pielęgniarka w prywatnym centrum opieki.
Host pracuje w IBM , jako inżynier IT.  ok 30-36   godzin tygodniowo . 90 euro.
Rano budzę , ubieram itd . podaję obiad , bawimy się , 3 razy w tygodniu mała chodzi do przedszkola na 3 godziny . Hości szukają kogoś od Stycznia 2012.

                                             I piosenka od której nie mogę ostatnio się oderwać.

4 komentarze:

  1. Obie rodzinki wydają się całkiem fajne :) Życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki żeby się udało :)
    Lepiej poczekać i mieć super rodzinkę, niż miały by Ci się trafić jakieś potwory :P Będzie dobrze :)

    Czy my jesteśmy w tym samym wieku?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz całkowitą rację :)

    hmmm nie wiem ? Ja mam 19 a ty ?

    OdpowiedzUsuń