poniedziałek, 31 października 2011

Tydzien w UK , Pierwsze zakupy , Promo Bones .

Własnie minal tydzien od kad jestem w UK . Moje wrazenia ???  super . !! Ale zaczne od poczatku .
Przez cały tydzien moj czas pracy byl rozny poniewaz tutaj dzieciaki mialy tygodniowa przerwe .  Ale dzis jest szkola czyli mozna troche odetchnac .  Moj pierwszy weeken spedzilam w Watford , - kocham to miejsce , jest tam ogromne centrum handlowe , jest primark , lush . boots , superdrug itd . Drugi dzien spedzialam w Londynie ale nie do konca w samym centrum . poniewaz wsiadlam w London Overground , i pojechalam na south Hampsted . No i poszlam w kierunku centrum... Tak sie moglo wydawac .... ale pobladzilam i zobaczlam tylko The Regent s Park . Ktory jest super . ! Alejki , ptaki woda , itd .

Oraz St. Pancras Hotel .
Oray specjalnie dla mojej mamy , pietrowe autobusy. !!

A w planach na kolejny weekend . Mam zaplanowany wyjazd do centrum ale tym razem do samego centrum.
Zobaczyc Buckingam Palace , Big Ben , London Eye itd .
Oczwiscie nie obylo sie bez małych zakupow .

Co do moich umiejetnosci jezykowych .... juz sa w lepszym stanie niz ostatnio , pierwsz dzien to troche balam sie odezwac po angielsku ale teraz juz sie nie boje , smieszne bylo to kiedy bylam w centrum ludzie pytali mnie o droge , a ja sama nie wiedzialam i tez pytalam . !!  Ale jest postep wczoraj dyskutowalam z Chinka na przystanku autobusowym ,  a i wczoraj wracajac do domu , oczywiscie kupilam bilet return . czyli w obie strony bo wychodzi taniej o 1,50 funta .! Wsiadlam do autobusu , i szukam biletu .... no i nie umialam go znalezdz , wiecie jak serce mi walilo , naprawde balam sie ze jesli bym go zgubila to niewiedzialabym co mam zrobic . bo anie kasy juz nie mialam ani nic ,ale powiedzialam kierowcy zeby poczekal bo mam bilet i on poczekal , ja tu juz w goraczce , a tu nagle biet sie pojawil i odetchnelam z ulga . Kierowca troche pogrymasil ze tak dlugo go nie umialam znalezdz ale pojechalismy do domu. !!
Teraz mamy poniedzialek , ja wlasnie wstalam i chyba jeszcze za chwile sobie jeszcze pospie bo jestem wykonczona . Do 16 mam czas . Znaczy wolne , ale jestem splukana itd .
A jak wam sie udal weekend. ??? Mialycie jakies przygody. ??
Pozdrawiam.
______________________________________________________________________________________
Dokladnie 3 dni zostaly do Premiery nowego Sezonu Bones . !!!!
I jestem wniebowzieta . Po prostu nie umiem sie doczekac .!!
A teray kilka drobiazgow dla wielkich fanow serialu kosci - takich jak ja !!!

3 komentarze:

  1. Oooojj ja też się nie mogę doczekać Bones! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że Ci się podoba :) Oby tak dalej :) Napisz coś więcej o okolicy i rodzince :)
    Ja mam teraz taką ochotę wyjechać jako aupair, ale muszę najpierw skończyć studia... Nie jestem chyba jeszcze gotowa psychicznie, żeby tak tu wszytsko zostawić, a poza tym wiem, że jak wyjadę, to mogę już tych studiów nie ukończyć, bo będzie ciężko się zebrać :/ :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ni mogę się doczekać bones, szkoda tylko że ten sezon będzie krótszy

    OdpowiedzUsuń