piątek, 27 lipca 2012

O wszystkim i o niczym ...

PHOTO .
-Włochy 2012.
Polska 2012

MAŁE ZAKUPY .

Miałam nic przed wyjazdem nie kupować , ale poszłam i wpadłam w wir zakupów ale ostatecznie skończyło się na kilku rzeczach ... ( na szczęście :D )
                                                                  C&A  29.90
                                                                 Reserved 29,99
                                                                 C&A  29.90
                                                                   C&A 29.90
                                                Przy okazji kupiłam prezent dla małej ...


Z moja włoską rodzinką dalej utrzymuje kontakt , piszemy do siebie prawie codziennie ...
Teraz przyjechała do nich inna au pair , i jak na razie po tygodniu z tego co powiedziała mi hostka to małe z tą au pair wcale nie chca byc ....  ale zobaczymy , jak co powiedziała ze jesli bede chciała zawsze moge przyjechac , i że jestem miłym gościem w ich domu . Pozatym oboje za sobą tęsknimi i za dzieciekami i za wszystkim .:)

PIOSENKI .
Następny post będzie o  pakowaniu ...
a tu już przygotowania - mapa , oyster card ....itd :
xoxo 
Kasia

1 komentarz:

  1. no no. ja niedługo też wyjezdzam do Londynu jako Au pair :)
    ale w zyciu nie pomyslalabym zeby wziac jakis przewodnik :D!
    moze to nie taki głupi pomysł :)

    OdpowiedzUsuń