poniedziałek, 30 lipca 2012

Welcome to London .:)

Wczoraj koło 16 wylądowałam na lotnisku w London Luton , gdzie odebrała mnie z tamtąd rodzinka.
Jak na pierwszy żut oka wydaja sie mili. Mała jest fajna .... Na razie pierwszy dzien był męczący dla mnie bo miałam cięzki lot ... były duże turbulencje i siedziała obok mnie matka z dzieckiem ....
Moja rodzinka mieszka na Alperton .
Czyli niedaleko od centrum . Plusem jest to że mam do metra 10 mint ...
Niedaleko sa sklepy , jest tam te z jeden polski ...:)
Pogoda na dziś jest jak najbardziej londyńska ... czyli deszczowa .
A w  nastepnym poście zrobie Room Tour .
Pozdrawiam z Londynu .
xoxo Kasia

3 komentarze:

  1. No ;) Czekam na zdjęcia.
    Ile zostajesz w Londynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli dobrze pójdzie to do stycznia ale zobaczymy .

      Usuń
  2. Witam, tez wyjezdzam jako AuPair do Anglii, dokładnie 25 sierpnia, bede mieszkac niedaleko Oxfordu ;) Zapraszam do Siebie :))http://themajrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń